28 August 2006

Selsema Thaksin

Selsema burung sudah lama berakhir. Meragut nyawa jiran2 terdekat kita. Thailand. Indonesia.

Thaksin, PM Thailand. Dulu meletak jawatan. Tup tap tup tap dia jadi PM balik.

Kali ni ada virus baru muncul. Selsema Thaksin. Aku risau, kalau2 virus ini telah berjangkit pada bekas PM kita, DR M.

Tapi yang paling aku mualkan tindakan PAS -- sanjung tinggi Dr M. Mungkin majlis fatwa PAS dah tarik balik gelaran Mahazalim n Mahafiraun daripada Dr M. Takpun PAS mungkin dah keluar fatwa baru, Mahazalim atau Mahafiraun disanjung tinggi.

3 comments:

el-Maaniq said...

mereka sudah lupa, agaknya. atau buat buat lupa. kerana politik apa pun jadi

Zam said...

Sape yang bagi gelaran Mahazalim tu?? dan adakah gelaran tu diberi oleh Pas secara rasmi??
Tapi tu la namanya politik kan..kejap2 sokong sana kejap sokong sini. Tapi aku rasa pendirian Pas tu masih konsisten..Pas tak sokong mahathir bulat 2 kalau baca betul2.Tulisan kau ni nampaknya pesimis terhadap Pas Pika.hehe..

pika said...

wah.. tak sampai beberapa jam dh ada dua komen.. tak pernah aku dapat macam ni.. bangganya aku!! tq zam n el-maaniq..