19 July 2006

Explorace II

Musim lalu aku tonton Explorace sebab ada Daphne Iking. Sabahan cool bah. Secool Mount Kinabalu. Musim ini Daphne takde. Diganti dengan Sasha Bashir. Tah kenapa tah, ditukar pulak.

Pun begitu aku masih tonton lagi Explorace bagi musim ni.

Bukan. Bukan pasal Sasha Bashir jadi pengacara. Tapi sebab ada pesertanya kawan aku. Boleh dikatakan baik jugaklah. Dia ada datang masa raya tahun lepas. Dah dua tahun berturut dah dia datang. Aku tak pergi rumah dia pun masa Kong Hee Fat Chai.

Weng Aun nama kawan aku. N Chee Yee nama partner dia. Jumaat lepas, aku tengok, diorang menang. Dia kata diorang akan lawan team Zuki & Noreen di Jakarta.

Bila aku tanya kat dia pasal partnernya, "yang pompuan tu awek u ker?" Dia jawab, "bukan awek tapi colig. Hehe..."

lanjut pi sini