09 August 2010

KL

Lama dah tak jumpa Mat Jan.  Agak-agak dah dekat lima tahun dah.

Tapi Mat Jan sekarang, bukan macam Mat Jan yang dulu.  Dia dah makin femes, femes dengan kawan-kawannya dan femes terutamanya dengan projek Maskara* diorang.  Opps... chop... chop... cuma yang tak berubah adalah cara duduk dia. 

Sekarang ni dia dah ada bini, dia punya bini mengandung anak sulong.  Pergh... cepatnya masa berlalu.

Malam Sabtu lepas diorang ada event, Maskara Shorties dan aku sempatlah jugak tengok satu dua short movies yang diorang buat, sebelum Anaz ambek aku, untuk kami berdua ke Bukit Beruntung, pergi IKD... jumpa Farhan.

Sebelum tu, pergi ambek komik Isu dalam Kartun 1, 2, 3. kat Zunar.  Pergh... hari mengambek buku.sedunia.  Nyaris ada Anaz.

Sebelum tu lagi, aku lepak dengan Jimadie dengan kawan-kawan dia, ingat nak jumpa Meor tapi dia tengah berbusking pulak.

Lepak dengan Farhan dari IKDsampai 12:40 tengah malam.  Katanya dia dah lama tak lepak, sembang-sembang sambil minum teh tarik sampai pagi.  Lepas dari situ kami terus balik tu tuju ke Kuala..

2 comments:

spyz said...

Tak sangka plak jumpa kau kat maskara.. Aku pun dah lama tak btanya khabar ko hehe..

p/s matjan sejak kawin ni memang lain haha..

Editor said...

Hahaha... nyaris dia kenal aku, kalau tak, tak tau la...

Tapi, sori... aku tak dapat habiskan maskara shorties, nak kena ke Bukit Beruntung... sori...