09 March 2007

Kaki Panjang, Tangan Pendek

Dah satu hari dah.

Sejak Man U menang (dgn aggregat 2-0 ke atas Lille. Glory, glory Man U!) semalam, aku tertanya-tanya jugak mana perginya radio buruk kat rumah aku. Tah2 mak aku dah campak kat "parit ban" belakang rumah.

Hari ni, nampak ada benda baru kat rumah aku.

Aku dah takde selera dah nak cuba2 benda baru.

Biarlah. Bila masa dah tiba nanti aku cubalah. Buat masa ni, elok tengok gelagat orang dah pakai benda tu. Anak2 sedara aku, kalau cuba benda tu dan benda tu rosak, aku tempikkan saja. Baru depa tau, sape bapak sedara depa.

Hari ni aku pergi Unit Fisioterapi, Hospital KK. Dah dekat 2 tahun dah aku pergi-balik (tiap2 minggu) kat situ. Aku pun tak tahu sampai bila aku kat situ. Aku agak misti terapis ngan misi ngan attendance, dah jemu dah tengok muka aku.

Sebenarnya, aku dah discharged dah daripada unit tu. Tapi bapak aku (yang sebenarnya aku sendiri nak teruskan rawatan kat situ, memandangkan kalau aku tak pergi ke situ, aku nanti tak buat apa2. Dahlah malas!) nak lanjutkan sampai aku betul2 elok.

No comments: